środa, 17 maja 2017

Recenzja legowiska

Witam was bardzo serdecznie :) Jakiś czas temu przyszła do mnie paczka, a w niej legowisko do testowania od firmy alelegowiska. Rozmiar: G1 (45x45x19 cm) G2 (55x55x21 cm) G3 (65x65x23 cm) G4 (75x75x24 cm) Mój piesek miał rozmiar G1 i tak jest troszkę za duży. Opis produktu: Mój model to : Gwiazdeczka w kolorowe kropki (czerwona. Wykonana jest z tkaniny typu kodura. boki i poduszka wypełnione kulką silikonową tzw. sztucznym puszkiem, z przodu gustowna kokardka dopasowana kolorem do poduszki, można prać w pralce do 30 stopni lekko wirując. Nie zawsze pierzemy, czasami poprostu odkurzamy od sierści. Jest wiele kolorów i wzorów gwiazdeczek min.w kwiaty,Tygrysek 1", w kremowe kropki (brązowa),Gwiazdeczka koronka z pomarańczowym i wiele, wiele innych. Materiał w dotyku jest bardzo wygodny oraz dzięki wypchanym bokom mój pies wtula się i prawie go nie widać :D Gdy zakupimy legowisko w zestawie dostaniemy malutką poduszkę. Cena legowiska jest dość niska, ponieważ to tylko 55 zł ;). Plamy bardzo łatwo się ścierają. Mój pies bardzo dobrze się w tym czuje i od razu po otworzeniu paczki spróbował przetestować. Bardzo serdecznie polecam tą firmę i zapraszam do zakupu legowisk.http://alelegowiska.pl/pl/
Fot: Zuzia Filipczak Pisała: Zuzia Filipczak

1 komentarz: